Tuesday, May 21, 2013

hehehe.

tttsauuu , mupsud :)

Sobrasin täna oma 9.klassi vihikutes. õigemini matemaatika eksamikogumikus ja leidsin ühe ägeda loo. mille ma tegin 16.aprillil 2012
Siin ta nüüd on :


Ükspäev minu elust,hambaharjana

Olen suhteliselt lühikest kasvu,olen roosat värvi.Kannan printsessi pluusi ja see on mu lemmik pluus.Minu töö on 5.aastase hambaid puhastada.Ta paneb mulle iga hommikul maasika lõhnalist lõhna peale.
Ühel hommikul tuli ta koos oma vennaga hambaid pesema.Vennal oli tohutult uhke tööline,see oli armastus esimesest silma pilgust.Aga võta näpust, mu perenaine hakkas minuga oma venda lööma.Mul oli ikka jube mark.Venna tööline muidugi naeris selle üle.Siis viskasid mõlemad peremehed meid topsi. Jutustasime päris kaua,põhiliselt mõttetut loba.
Nüüd on juba õhtu ja ma tunnen kuidas saunaruum soojaks läheb.Ühesõnaga teevad nad sauna.Mul lõi silme eest mustaks,mul oli väga palav.Tundsin nagu oleksin soojal maal.Lõpuks on see läbi,saunalised on ära käinud.Viimane pani ukse kõvemini kinni ja järgmine hetk ärkasin põrandal..jälle..Seekord oli põrand ikka eriti must..juuksekarvad jne. Lõpuks tuli ka minu perenaine.Pidin tööle hakkama.Vähemalt pesi ta mu puhtaks.Mõnus külm vesi.Seekord ta ei pannudki minu lemmik lõhna pani hoopis vastiku piparmündi lõhna..kibe. See tõi minus külmavärinad esile ja ma põrutasin kogemata ta piimahamba vastu..järsku hakkas kõva sireen pihta.Lõin tal hamba välja..piinlik.Aga vähemalt ta ei piinle enam.Sellega lõppes minu tänane tööpäev,olen väsinud ning viskan magama.

Õpetaja sai korralikult naerda,seda ma mäletan. Merksu pani praegu: issand kui hea. :d

Täna oli mul keemias tasemetöö. pean 23p saama,et kolme ära tuua. loodan,et toon. töö oli mega raske igatahes. Muud eriti midagi,kiusasin jälle Marvinit, pidas mind kassiks. mjäuuuu. lillepott olin ka .

rohkem eriti ei midagi.

Love
Kitty

No comments:

Post a Comment