Sunday, May 19, 2013

mäu

Mäu

mul on suht põnev nv olnud. laupäeval olin aiandis tööl. seal mul oli vist kuumarabandus,sest ühel hetkel hakkasid käed nii värisema ja süda peksis jubedalt ja paha oli olla. ma arvan,et kui kasuema poleks mu märjaks pritsinud sis oleks vist pildi ka kokku löönud. kodus ei jõudnud ma midagi teha,natukene koristasin. 
täna käisin türil. suht igav, aga nali oli ka. pea jälle valutab mul. see kuumus lihtsalt nii tapab.
koolis tuleb nüüd väga jõhker nädal. kui ma selle nädala hästi üle elan siis võib täitsa elama hakata.
25.mail ma vist ei jõuagi tartu. sest ma 24. vist soome ära. nvks .
suvest ei tea ma veel siiski midagi. tegin jutte,et suvel sünna ära pidada. aga vist mitte see suvi,sest sünnat ei tohi ju ette pidada -.-. niiet vist jääb sügis. või siis 2014.a suvi. see suvi võib lihtsalt pralle teha äkki üks kord. eks paistab.

Ma rohkem ei viitsi väga, täna üritan meedia asjad veel ära teha.

ahjaa täna leidsin väga numpsiku kutsika, ta ronis sülle ja lakkus tervet mu nägu ja umb nagu '* võta mind kaasa *' 


Preili Miisu.



No comments:

Post a Comment