Sunday, July 28, 2013

Leedu 2013.

Otsustasin, et facebook ei saa eriti pilte mu reisist. Ma lihtsalt ei taha kõiki üles topppida. nii, et näete mõned pildid siin. Well sõitu alustasime esmaspäeva õhtul esimene peatus oli Valmiera, siis oli Saulkrasti ? ja seal me ööbisime,  need lained seal mere ääres olid super ilusad. . edasi sõitsime Saldusesse see oli mingi küla vist. ja siis oli Lepaja. Lepaja on vist rockmuusika pealinn Lätis, kui hästi mäletan. mulle meeldis



 


 muulil :


 selle muuli algus, eelmisel pildil oli pmt lõpp kuid udu oli nii jube, et midagi näha polnud kuna lõpp tuli ors. well ehitust alustati 11.10.1977 ja lõpetati 1979

Lepajas oli väga nummi koht üks, aga ma ei oska vist seletada kus see asub. koha nimi: Verbelnieki

Järgmine päev alustasime sõitu siis Palangale (Leedu) . Käisime klaipedas šoppamas vahepeal ennem Palangat ja siis tagasi Palangale, seal ööbisime kuskil Medusas. (kirjutada ei oska).Hommikul käisime mere ääres seal, korjasin teokarpe ja siis leidsin merevaigu vist tõsiselt. srsly. väga ilus o.o
järgmine päev siis hakkasime turistitänavat läbima , läksime jala sinna mingi 5-6km. vahepeal oli mingi hotell / resto seal mere ääres ja siis seal tegime koksi tiiru. siis šoppasime veits jälle ja siis läksime sinna silla peale, kus kõik käivad ja õhtul tegime lollusi. päeval jõudsin ma veel tatto ka teha :)))). 3kassikäppa.
ja siis tegin pilti aara papagoiga istus mu käe peal, väga numpsik. aga pilti ei näe,sest ei jäänud oma näoga rahule :c ja pilti pole netis :cc
ja siis hakkasime Siauliausse põrutama ja siis jõudsime lätti ja igast värke veel, sigulda jne. ma ei viitsi liht edasi rääkida hahaha. jõudsin koju laupäeva päeval
 ma kõigest nüüd ei rääkinud, aga midagi ikka. 

 Palanga

Mjäuus. 
Preili Miisu




No comments:

Post a Comment