Saturday, July 20, 2013

üle käsipuu ükshaaval vette loobin.. sinu nimi iga õiega koos..

Heia numpsikud c:

No ma ei tea, kas peaksin nüt rõõmust hõiskama või mitte. Aga võin öelda, et lahendasin siiski ise oma probleemid ära. Ei saa ju ootama jääda, et tullakse ise ja tehakse kõik ette taha ära. Kuigi oleks see numps. Kuid kui üks osapool on siiski segaduses siis tuleb aidata. Hetkel on kõik korras. vähemalt. esmaspäeval ma arvan, et sõidan juba ära. siis olen ma nädalaks kadunud. 

well, midagi erilist pole ma teinud. aga ma nagu ära neetud. küll ma otsisin täna veene käe pealt. siis hakkasin nõusi pesema ja KÕRVETASIN käe ära. no jah. käpp punane :cc 

aga okei. mul pole muud rääkida.
Kallid olete n i love you allll :*



mjäuuuus.
Preili Miisu.

Pildi autor on Siim Õismaa.

No comments:

Post a Comment