Thursday, September 5, 2013

mingi spagettt oled ?

Tsaupläu no.

Mul seisis see leht hetkel tund aega liht lampi, sest ma ei oskanud midagi kirjutada. Kuigi üks küsis, et kuna blogid. no messealsiisikke.
Koolis läheb peris hästi praegu. No peakski minema,esimene nädal jookseb. 
tegin naltsi.

Peale kooli täna viskasin ma magama ära ja siis läbi mu une kuulen, et sõnumi tuli , algul mõtlesin et äkki unenäos, aga siis ikka vaatasin, lugeda ei jõudnud ja helistasin. Kutsuti õue. Aga no lasti tund aega veel magada. nii hea lihtsalt. #meowno . Siis läksin Madisega õue. Läksime Selveri juurde ja seal hakkas usklik meile oma paberit jagama. Kaks tükki saime lausa. Siis olime pedeli ääres lonerdasime ja härra Kivi kutsus Madise välja. No siis algul sõitsime tast mööda, sest koju oli vaja minna korraks ja siis mingi Tanel vaatas nii hea pilguga nagu ' midaaaaa? ' naersin suht kaua seda. Pärast siis lonerdasime kolmekesi õues. Pedeli ääres pengi pääl. Surusid mu nurka -.- .  parte ju nägin ka. ja ja. 
Siis jäime Madisega kahekesi ja lonerdasime veel veits. Luges mulle tähtsast Jumala raamatust unejuttu ka ette ära. vväga numpsik on ikke.

Rohkem ma ei jõua ka. Pilte ei saa.

Mjäuuuus.
Preili Miisu. 

No comments:

Post a Comment