Wednesday, September 25, 2013

Mõtlesin, et olen ka äge ja blogin.

Midagi rääkida ei oska. hähä.
No eelmine nädal oli see rebaste rets ja spordipäev.
minu rebane oli suht nolk,sest ta ei teinud eriti asju kaasa ja mul oli suht nutt forever. see eest võisin ma siis jaanikat kiusata jeje.
spordipäeval tegin ainult jooksu asju kaasa. sest ma nii sportlik ju :s. tulemuseks oli see, et väänasin jala välja j käratasin Kermole * ÄRA PILDISTA MIND OMG * :D . 
Muud ma eriti teinud pole. laupäeval olin poriojas seal oli veike pidu. ja siis jah. pühapäeva veetsin oma kalleimaga, leppisime lausa kokku, et oleme pool päeva koos. pidi küll kell 7 õhtul ära minema,aga vaevuliselt 9 läbi veits sai ära tartu sõita.
see nädal olen nii korralik olnud, et iga hommik olen ma sisse maganud. väga masendav ma ütleksin. :( 

homme on juba neljapäev ja mu kallis mees tuleb koju. keraamika on ka ja isa tuleb ka koju. kõik hea . nii hea lihtsalt jah.
nutame nüüd.

okei ma nüüd venet õppima.

head isu , rebased!

niii ilus väää?

nad olid selle ära teeninud. 



No comments:

Post a Comment