Thursday, May 16, 2013

you will never see what's inside of me

Tere pupsikud.. :a

Täna oli päris hea päev tegelikult. 
Hommik algas nagu algas. koolis olin maapüks jälle :d
kunsti ja ajaloo olime õues. tegime omi asju. kunstis olime nagu maalapsed kes värvisid mingit pilti võilillede ja lehtedega :d . ajaloos täitsime mingit verki. ja siis ennem tunnilõppu lendas 11.klassi omad välja ja panid oma muusika ja siis Uudelt (ajaloo õps) pani : mis nad hakkasid nüüd elmarit kuulama ?? jube on ju kuulata seda pani ära.
Matas jälle naersin, sest marvin teritas :d
Vahetunnis korjasime merksuga värve ja siis mul said käed veel mustemaks ja siis läksin Merksu juurde tõmbasin käega üle näo . merksu sai pahaseks ja jooksis mulle värviga järgi. värv kukkus põrandale ja siis sain ka kokku värviga ._. tegime sõda :dd
siis said tunnid minu jaoks läbi ja läksin aiandi. sain topi päevituse ka endale. väga ilus olen nyt :ccc



 holahola õlised näpud .

Preili Miisu.


No comments:

Post a Comment