Monday, June 24, 2013

Smile :)

Tsauuuuu tupsikud :)

Pole enam ammu bloginud,aga ausalt öeldes ma nautisin lihtsalt elu paar päeva/nädal .
eelmine teisipäev tulin koju. soomes oli hea,aga ausalt öeldes kodus on veel parem . sai bassein ka valmis reedel oli Piku lõpetamine ja siis õhtul olime kõik seal, sai nalja ja sain uue tuttava Eric'u . suhteliselt fun oli. lükkasid mind 3korda tiiki ja üleüldse mtea. okei oli. siis ajasime juttu silla peal Ericuga ja kui rahva sekka läksime küsiti kohe et noh teema ? ta vanevanemad vaaatasid ka mu sellise pilguga läbi,et kas ma sobin või ei :D laupäeval olid väiksed peavalu ja õhtul hakkas uus pralle. siis juba kodus, tegime basseini valmis lõplikult nagu et vesi sisse. vesi oli jäääääkülm ainult +16 kraadi. aga õhtul oli tuju hea ja juba hüppasime vette :D , pühapäeval tegime ka prallet pidasime jaanipäeva. 
laupäeval olin päeval tööl hommikust saati ja siis ennem kinni panekut vaatasin,et kätel laigud ja sügelesid siis läksin apteeki öeldi ära,et lille allergia . vähe kettas olin . :c

ja siis pühapäeval päevitasin ja ujusime ja värki ja jälle mingi lööve üleval. ei tea mis see on. sain põletada ka päikselt , täna ilusti pruun need kohad.
täna olen niisama maganud. ja metsas käisime ma ei viitsinud seeni korjata korjasin mustikaid. meow.

natuke pilte ka :)

väike,aga mulle niiiii mekkkkkis :***



Mjäuuuuuuuuus.


No comments:

Post a Comment