Friday, July 5, 2013

Instinktiivselt lojaalne kretiiin,su nägemisest mul puhkeb angiin.

Heia.

Ma pole ammu jälle kirjutanud,kuid mul pole lihtsalt aega olnud. 
Mis ma siis üldse teinud olen?
Um. teisipäeval käisin ma Riias. kolmapäeval ithink, ma koristasin venna majas natuke,siis tegin roosi peenra korda ja läksin linna. olin seal mingi aeg. käisin aiandis ja leidsin jälle lilli mida tahaksin koju vedada.. :c õhtul käisin tambres ja tulin rattaga koju.
Eile olin ma kodus, pesin auto puhtaks ja koristasin veits. õhtul lollitasime basseini juures ja siis kogemata lasin mirja käest lahti ja lendasin sisse.Suu oli ka lahti ja kõik vesi läks kurku. Köhisin mingi tund aega xd.
homme laupäeval siis , hommikul lähen ma linna ma arvan ja õhtu poole ära pärnu. võib-olla lähen juba täna ära. Reiuranda lähme siis. :)

Muidu olen hakkanud uurima oma unenägusid. sest ma näen juba 3.korda Henrit unes. see ei ole enam normaalne. täna nägin jälle. ohgodwhy. igatahes kirjutan unenäod seoses temaga üles ja tähendused ka. nii palju kui leian. ma ei tea miks,aga need unenäod sisaldavad mingit tähendust ja ma tahan teada mis see tähendus oleks.

well praeguseks aitab ka. pilte njetu.

olge siis kõik tublid ja musid :*

mjäuuuus.

No comments:

Post a Comment